Nergiz7 Kızlar çatı muayenesi zorunlu mu ? İlk hamileliğim ve biraz araştırdım, çatı muayenesi hakkında hep olumsuz şeyler okudum duydum. Ağlayanlar acı çekenler olmuş ve o muayeneden sonra suyu gelip doğumu başlayanlar olmuş. Biraz tedirginim açıkçası..
Yaprakdokumuseverr Nergiz7 Abartılıyor. Çok basit bi işlem saniyelik zaten. Su falan da gelmiyor doktor geçen hafta açıklığıma baktı elini soktu yine de gelen giden yok.
tugbadurmaz34 Nergiz7 ben hiç böyle düşünmüyorum alttan muayeneden pek bir farkı yok zaten doğuma çok yakın zamanda yapılıyor yarın büyük ihtimalle bana da yapacak doktor inşallah doğumu tetikler diye düşünüyorum hatta gelsin artık 😂😂
Ozdemirinannesi- Nergiz7 hayır be abartıyorlar sakın bu tarz durumlara inanıp kendini düşürme. İlişkiye girmiyor musun ağlatıyor mu çokmkısa sürüyor dedin nefes al o an kendini kasma hemencecik bitiyor
Sevdekusu1 Bugün çatı muayenemi oldum evet acıyor kastım kendimi acı dışında da insanı psikolojik etkiliyor 😔😔
Beybun_29 Sevdekusu1 zaten iki parmak ile ölçülmuyor mu Altan muayene olmuştum ona benzer bişey değil mi öyleyse neden acıdı ki
melekxvedat Ben 11 haftalık hamileyim 3 defa doktora gittim hamileliğim de hep çatı muayenesi yapılıyor Burda Almanya’da yaşıyorum daha hiç karnımdan bakılmadı ultrasonla :( biraz ağrı olabiliyor sıkma kendini derin nefes al bebeğine odaklan
Fatm_ melekxvedat kız o normal muayene değil mi bende yurt dışındayım beni de hep alttan muayne ediyorlar ama çatı muaynesi değil o rutin muayne diye biliyorum kafamı karıştırdın şimdi 😂
KurabiyeninAnnesi123 Nergiz7 abartıldığı gibi degil cnm bnm sezeryan olmasna ragmen yapildi doktorum normalden yanaydi çatına bakalm dedi hep ikna etmeye calstm ama inat ettim😂
Damla Nergiz7 kendini kasmazsan asla acı yok doğumu değil 9 ay çatı muayenesini düşündüm ben doktorum nefes al rahat bırak kendini dedi ve 10 saniye sürmedi asla can yakan bişey değil ayrıca doktor doğumu başlatmak isterse çatı muayenesinde uyarı yapabilir onun dışında doğum olacağını sanmıyorum
Sevdekusu1 Abartacak bi insan değilim kastım kendimi zaten kişiden kişiye değişir acıyıp acımaması normal doğum istediğim için de katlandım 37+6 yım.
Blok Nergiz7 valla olacağı varmıs onların benide o kadar korkuttularki o gece uyuyamadım bile ama hiç acımadı bile az bi baskı hissi oluyor ama öyle ağlama bağırma hiç yok önemli olan kendşnş kasma rahat bırak kasarsan acır ve dr bile dediki az bi lekelenme olabilir bunalr normal falan ama çok şükür oda olmadı milletin lafına bakma hiç kendini kasma bence
Beybun_29 Blok bende olcam da Altan muayene benzer bişey değil mi netten okudum iki parmak ile bakılıyormus hiç korku yok bende ama yani muayene gibi bişey değil mi cuma günü olcam bende
Sevdekusu1 Beybun_29 kendimi kastığım için acıdı bence daha önce korkuttular için beni ondan olabilir
Blok Beybun_29 evet canım iki parmakla muayne ediyor zaten jel sürüyo kayganlaşıyor sadece biraz baskı hissedebilitsin okadar ama kasarsan hiç kasmaaa sonucta aletle bakımcada aynı sey yanı hiç bişey yok rahat ol
Ayseolcay Nergiz7 o an burundan nefes al ağızdan ver bırak nefesine odaklan ben hep öyle yapıyorum acıya odaklanma
yeschef-13 Nergiz7 hayıf zorunlu değil türkiye de nedense çoğunluk yapıyor ama böyle bir zorunluluk yok benim doktorum yapmıyor mesela gebelik başında smear testi alırken zaten yüzeysel görüyor ayrıca en sağlıklı ölçüm doğum sırasında yapılan muayene doğum başlamadan ne kadar esneklik olacak açılacak bunu tahmin etme oranı çok çok düşük arkadaşlarımında gittiği bir kaç isim biliyorum çatı muayenesi yapmayan benim doktorumda sağlıklı bir ölçü vermediği için yapmıyor zatennn bebeğin kafası saçları görünüyorken bile sez olabilirsiniz korkunuz buysa