Yenilmeyenleri görünce ben şok 😂
Köy sütü,yoğurdu yedim hep.Doktorum pastörize yoğurtlar çok mi sağlıklı sanki demişti.Demek ki doktor faktörü çok önemliymiş.Herseyi yiyerek 3 ay önce hamileligimin kapanışını yaptım.🤭
Ben pişmiş yumurta yiyemem yumurtanın sadece sarisini yerim.Gunde 3 tane kayısı kıvamı yumurta yedim.Bide maydanoz tarla dolusu yenilmedigi sürece aşırı sağlıklı maydanozu sevin 😂