Nergis281018 Pamuk valla ben bekarken adetim güzel gelsin zamanında gelsin diye hep maydonoz suyu içerdim o yüzden hamilelik boyjnca maydonoz çok sevmeme rağmen yemedim
Pamuk Nergis281018 Bilmiyorum Perinatoloji takipliydim riskli gebeligim vardı ve gebelik şekerim.Doktorum bol bol yeşillik yememi söyledi maydanoz halk tarafından uydurma dedi.Yedim biseyde olmadı doğum yaptım.
bahocum Anneeadayi3 her şeyi yedim yiyemediğimin alternatifini yedim 😅 canım salam çekti vegan salam yedim, sushi istedi vegan yedim. Sadece dışarıda yeşillik, salata yemedim ne kadar iyi yıkandığından emin olamadığım için. Et, tavuk yiyeceğim zaman da iyi pişirilmelerini rica ettim. Ciğer, kokoreç, midye vs. yemedim normalde de asla yemediğim için eksikliğini zaten hissetmedim
Mucizeayla Anneeadayi3 amaaan boşver bacım sakınan göze çöp batar hep mi sağlıklı sanki yediklerimiz 🫠
myavocado Anneeadayi3 hiç yemediğim şeyler: çiğ veya az pişmiş et, tavuk, balık, yumurta ve bunları içeren ürünler, civa oranı yüksek balık ve deniz ürünleri, adaçayı - kekeik çayı gibi yasaklı bitki çayları, pastörize olmayan süt ve süt ürünleri, sakatat.
Almirolie Anneeadayi3 salam sosis midye kokoreç mayonez çok çok nadir yedim diğerlerini hiç yemedim çok tuz yememeye dikkat ediyorum sakatat yemedim dip balıkları yemedim maydonoz yedim bu arada asla kısmadım ben suyunu içmedikçe zararı olacağını sanmıyorum sucuk yiyorum çünkü güzel pişiyor sonuç olarak
Alyadefne Ben noodle delisiydim ama gebe kaldıktan sonra öyle bir tiksindim ki bir anda bu çok işime geldi çünkü hep yerdim çok severdim bu bahaneye noodle çıkmış oldu hayatımdan😆 ha birde sucuktan tiksindim
BirAskMasali1323 Alyadefne Ay ben hamilelikten öncede çok seviyodum ama pek tüketmiyodum hamilelikte deli gibi canım noodle istiyo 2 3 defa yedim 1 pakette kesmiyo 2 3 paket biliyorum çok zararlı ama dayanamayıp yedim valla hergün olsa hergün yerim keşke bende tiksinseydimde işte…O kadar videolar gördüm içinden çıkanlar yapılışı vesaire ama zerre soğumadımm
minikmucizeemaak Anneeadayi3 Bende salam sosise dikkat ettim, bir de bir gün 4 aylık falandım 20 25 adet midye yemiştim belki daha fazla sonra korktum ona da dikkat ettim. Geri kalan herşeyi yedim içtim bol bol😂
Julide92 Anneeadayi3 midye yemedim, sigara içmedim, alkol almadım, maydanoz yemedim, sakatat ve çiğ ürün tüketmedim. onun dışında herşeyi yedim içtim.
GizemSevilir Anneeadayi3 sucuk sosis salam pastırma asitli içecek meyvesuyu cips abur cubur bitki çayları sakatat ambalajlı ürünlerden şuan tamamen uzak duruyorum fazla pinpirikliyim ilk hamileliğim ve 15 haftalığım 🤗 şuan sdce kahvaltıda yumurta peynir zeytin çok tüketmeye çalışıyorum öğlen 1 kivi 1 muz öğleden sonra ceviz çiğ badem çiğ fındık kuru kayısı üzüm kurusu yiyorum sonra akşam yemeği baklagil ağırlıklı bol karışık salata sonra gene ufak bir meyve tabağı açık bir çay 😂 ne zaman sıkılıcağımı merek ediyorum açıkçası çok zor 😂😂
Tugce48 Anneeadayi3 asitli içecek hariç herşeyi yedim içtim valla 😅ilk gebeligimde aşırı dikkat etmiştim ikincisi saldım çayıra oldu biraz😂
Papyon_34 Anneeadayi3 Salam sosis yemedim sevmem de zaten normalde. Balığı çok severim başlangıçta yedim ve tiksindim üzülerek söylüyorum ki yiyemedim vitamini gitmedi 😕
Sehnazzz Anneeadayi3 sucuk vb şeyler Kahve günde 1 tane Ciğer,etli ciğköfte ANANAS YEMEDİM SİZDE ASLA YEMEYİN
Hulo2105 Anneeadayi3 salam bi yemedim ondan da tiksindim bir de midye ve suşi😂 ama diğer herşeyi gayette yedim özellikle sucuk çok severim bir de pastırma ohh❤️❤️❤️