Benimki de 39+0da yengeçe geçiyor, o güne kadar olursa ikizler olacak☺️
İkizler için çok çalışkan ve çok zeki olurlar ama biraz da dengesiz olurlar diye biliyorum. Yani akademik ve kariyer olarak başarılı ama sosyal ilişkileri zor bir burç sanırım.
10 yaşındaki oğlum boğa burcu. Anaokulu yaşına kadar çok iştahsızdı ama sonrasında tipik boğa burcu olarak aşırı iştahlı bi çocuk oldu😅
Bebekliğinden beri çok hareketli ama yaramaz değil kesinlikle. Hatta yeni girdiği ortamlarda çok sakin, çekimserdir. Genel olarak uyumludur ama ufak tefek konularda sık sık inatlaşır, sonrasında yine bize uyum sağlar.
Fiziksel temas bağımlısı resmen. Her gün uzun uzun sarılmak ister, halen daha beraber uyumak istiyor ara ara. Kendinden çok çevresindekileri düşünür, fedakar ve düşünceli bi çocuk. Zeki ama takıntı derecesinde başarı odaklı. Başarılı olamayacağını düşündüğü şeyleri yapmak istemez…
Genel olarak inadı hariç iyi bir burç boğa burcu…