Ben ikizlerim eşim boğa. Tabi kadın/erkek değişiyor. Fazla duygusalım ama dışarıya asla belli etmem gayet soğuk bulurlar. Bilgi edinmeyi öğrenmeyi severim gerçekten her konuda en az bir fikrim vardır. Ukalalık derecesinde değil çok şükür. Saman alevi gibi yanıp söner sinirim. Eğlenceli konuşkan deli bişey istersen ikizler mükemmel tercih 😂 eşim de bir boğa olarak sürekli aç, konforuna düşkün , para harcamayı sever. Fakat pek sosyal değil ya da her ortama herkese ayak uyduramaz. Fazla sessizdir. Korumacı ve kıskançtır ama belli etmez . Siniri de pistir. Tam tersim yani 😂