Teacherblue tekme, hıçkırık normal. Ama toparlanır gibi kasılma tarzı oluyor ya o zaman ağrı da oluyor. Onu bilemiyorum normal mi deyil mi? İlk gebeliyimde de oldu bende, şimdi yine oluyor. Ki progestan ve magnezyuma rağmen oluyor. Etrafımdakiler de olmuyordu ama