_Minik_ ayakta öyle kalınca dediğin gibi oluyor. Genel de sağ tarafımda neresi başı neresi ayağı anlamıyorum ama. Bir de çok yorulduğum gün aşırı aşırı hareket halinde. Bugun de o günlerden birisi doktor her hareketini hissedebilirsin dedi. Öyle de oluyor 😪 bazen o kadar güçlü tekme atıyor ki ya da esniyor anlamıyorum orayı hıçkırık art arda olduğu için anlıyorum sadece