Bu sene kayınvalideme almayı düşünmüyorum. Kayınvalideme geçen senelerde eşarp, çanta, ve kahve makinesi almıştım. Onun dışında bazen içimden gelen birşeyler olduğunda alıp hediye ettim. Tabiki içimden geldiği için aldım kimseden birşey beklemedim ama doğum günü dışında bana hiçbir hediye almadı. Hediyeden kastım basit bir mutfak bardağı bile olabilirdi. Önemsenmek istemiştim. Bu sene es geçmeyi düşündüm bende bebek bekliyorum bir kere de o bana alsın 😅