bubuiledudu Sevvalll42 hayırlısıyla duyarsınız inşallah. Ben 5+5 te duymadım ama kalp atışı var görünüyor denildi. 6+5 te dinledik. Ama benim ultrasonda Bi kaç gün önde çıkıyor bir de
Freefam Sevvalll42 ben de 6+4 um canim carsamba randevum var duyabilecek miyim kalbini cok merak ediyorum randevun sonrasi bilgi verir misin insallah guzel haberler alirsin
Sevvalll42 Freefam ben gittim bugün nırmalde 6+3 olması gerek ama4 gün geriden gelmiş geç yumurtlama olmuş sesini duyamadık ama gördüm kalbi atıyodu ❤️🌸