Sevvalll42 Biz de 6+4 olduk. Çarşamba kontrol günüm. Ben de duyabilirim inşallah kalp atışını. İlk gebeliğim. Günler geçmiyor sanki. Hep merak içindeyim. Acaba gelişiyor mu, acaba bebeği görür müyüm, duyar mıyım? Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri göstersin. 🤲🏻