EbruEgemen1123 30 da 40 da da yikayabilirsin canım nedense ben hep ya 20 de ya da soğukta yıkarım kendi kıyafetlerimizi tabi çünkü hiç öyle leke olmaz bende saçma bi takıntı oldu yoksa özel bişeyi yok 😄 sadece bazı programlarda 90 derece sıcaklık oluyo onda yıkamani tavsiye etmem çekme yapabilir ya da kıyafeti yıpratabilir kıyafetlerin üstünde derece yazıyosa öyle yikayabilirsin 😊