Henüz deterjan almadım. Bayadır araştırıyorum bu konuyu. Forum, internet ve çevre yorumları üzerine dalan roxy e karar verdim. Almadan önce tekrar sormak istedim. Sadece dalan roxy alıpta memnun olan veya olmayanlar yazabilir mi acaba?
Kaç derecede,
Kaç devirde,
Kaç durulama yapıyorsunuz veya yıkadıysanız nasıl yıkadınız arkadaşlar? 😊
Şimdiden teşekkürler 🌸