minikkelebegimmm sacmalık bide su hastane sahipleri aynı dediler mine hanımı hayat hastanesinden Karataş aldılar ilk başlarda iki hastanede de Doğum yapabılıriz dyolardı şimdi karatasta sadece yani 1900 dan 2400 zorla geçirdiler üstüne geçen sene karatasta Doğum 2200 müş 2400 olmuş üstüne şimdi 2900 dediler bu sefer 3100 diyorlar kesinlikle konuşmakta fayda var doktor aynı hastane aynı normal ve sezeryan aynı rakam ticarethaneye döndürüyor hastane sahipleri 😒😒bide devletten para alıyorlar bizden aldıkları kadar her ameliyat ta inşallah Doğum güzel geçerde hepimiz bi ohh çekeriz 🤲🏻🤲🏻