o6__8o FatmanurOsman bir sakincasi oldugunu soylemedi doktorm .özele gitmistm. Ordan bakinca minicik kese gorduk.sonrasnda.bi skntmiz olmadi.kendinide kasmadigin surece bir sorun yok :))). Allah m hayrlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
o6__8o Bence bu alltan muayene korkusu asılsız yayılmıs. Bir zarari olsa niye yapsinlar. Korkcak hicbirsey yok.zaten cok az suruyor. Ben gittigmde bir anda gelisti bakmasi beklemiyordm :)). Hic strese bile gerek yok
DidemEruncu Kızlar bnm sat 11 kasım .ona göre 7 +4 günlük oluyor .ılk öğrendiğimde 20 aralıkta 6mm dedı doktor .2.kontrolde 12mm cıktı. Bugün 3.kontrole gttim 22 mm olmus fakat bebeği göremedk .halbukı gecen hafta gittiğimde olusmaya baslams dedı baska bı doktor .gec dollenme olabilirmiş .o zamn gec dollenme olmussa bn kaç haftalık hamileyim bılemedm
alinci01 FatmanurOsman ben yaptırmamıştım düşük tehlikesi o dönemlerde çok olduğu için risk almak yerine beklemiştim