mrssyncaa bizde 9+1 olduk bugün o haftalarda benim nadir bulantım olurdu kasık ağrım olurdu ve göğüs büyüdü öğürecek kdr hiç bulantım olmdıı ama herkesin farklı oluyor belirtileri şuan hala mide bulantım göğüs ağrım var ama zor geçmiyor hamileliğim çok şükür her işimi yapıyorum yine hayırlı olsun bu arada sağ salim kucağınıza alırsınız ins