Aysell47 Kuzenimin de öyle oldu ne kanda çıktı nede testlerde adet söktürücü bile içti doktor yazmıştı onuda ona rağmen adet olmadı üzerinden bir 10 gün daha geçince kan da çıktı geç döllenme oluşmuş inşallah kardeşiniz de hamiştir☺️
Ask1907FB Meliksah1453 bende kanda çıkmadı ama ultrasonda 4 haftalık gebeydim bebek nerdeyse 7 8 haftalık oldu çıktı
Aysell47 Vardır bunda da bir hayır rabbim en kısa zamanda nasip etsin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
Ednk_ nunual_ bende adetim 6 gün gecikince kan testi verdim çıkmadı doktor adet olmazsan 1 hafta sonra yine gel test yaparız dedi şuan 11. Gündeyim normalde 2 gün gecikmem bile olmuyordu bir kaç senedir . Umutlandım ama olsa 6. Günde kanda çıkar diyorum bi taraftan da demek ki sizinki gibi bir şey de mümkün inşallah benim de sizin gibidir
nunual_ Ednk_ bende çok tereddütdeydim hatta kist falanmı oldu gene diye düşünüyordum o yüzden kadın doğumdan randevu aldım gittiğimde önce kan verdim daha sonra alttan baktıklarında 2 kese göründü ailemizde hiç ikiz yok mucize gibi geldiler bebeklerim inşallah gebesinizdir 😇😇🌸🌸
-Morcivert- nunual_ yaa çok sevindim sizin adınıza, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 benimde 12 gün gecikti 5., 6. ve 10. günde test yaptım ama negatif çıktı hepsi ümitlenmeyeyim diyordum ama umut oldunuz bana da ❤️
nunual_ -Morcivert- çok teşekkür ediyorum nasip elbette en doğru zamanda beklenmedik bir anda çıkıp geliyor 😌😌 korunmayı bıraktıktan 7-8 ay sonra gebe kaldım 🌸