nunual_ bende adetim 6 gün gecikince kan testi verdim çıkmadı doktor adet olmazsan 1 hafta sonra yine gel test yaparız dedi şuan 11. Gündeyim normalde 2 gün gecikmem bile olmuyordu bir kaç senedir . Umutlandım ama olsa 6. Günde kanda çıkar diyorum bi taraftan da demek ki sizinki gibi bir şey de mümkün inşallah benim de sizin gibidir