incilay06 ZeynepDuru17 ben henüz karar veremedim araştırıyorum. Şehir dışından geleceğim için biraz tedirgin oluyorum. Bilkent şehir hastanesini iyi diyorlar orayı düşünüyorum şuanlık
zeynep62 Haticeburak06 çok iyi bi doktor sizinle başka bir postta da konuşmuştuk hatta siz Fatih Demiri onermistiniz benim ilk zamanlarımda
Haticeburak06 zeynep62 etlik şehir hastanesinde yaptırdım çok pişmanım hiç memnun kalmadım. Kalbini pozisyondan dolayı görememişti önemsemedi bakmadı kalbine.. 3 saat yürüttü. Baktığı max 20 dkydı
zeynep62 Haticeburak06 Oranın öyle baktığını duymuştum memnun değil gidenler. Bende şehir hastanesinden alacaktım ama randevular doluymuş A life belki giderim sincan eskiden yapıyormuş artık yapmıyorlarmis
ozkangulkilic incilay06 Mamak devlet Hastanesi’ne gidiyorum gittiğim doktordan memnunum nasipse doğumum da orda olacak dogumhaneyi gezdim odaları temiz ve tek kişilik özel hastane gibi 👍🏻
Didareda ozkangulkilic merhaba hangi hocaya gidiyorsunuz ben de yeni öğrendim gebeliğimi hastane arayışındayım 2.sezaryen olacak.Tuğrul hocaya gittim 1 defa. Sizde durumlar nasıl
iremceran ozkangulkilic doktorunuzun ismi ne ve her gittiğinizde aynı doktora muayene olabiliyormusunuz
ozkangulkilic Didareda Tuğrul hocaya gidiyorum ben düzenli olarak 40. Haftaya girdim halada ona gidiyorum inşallah doğum yapacağım zamanda onun nöbetine denk gelir🙏🏻 ama doğumhane ebeleri de çok iyi
ozkangulkilic incilay06 ebeler yaptırıyor. Gerektiği durumda doktorlar var nöbetçi müdahale ediyorlar. Ama ebeler gayet iyiler