zeynep62 incilay06 benim bir tanıdığım da Sincan devlette yaptı memnun kaldı bende oraya gidiyorum kontrollere
ozkangulkilic incilay06 Mamak devlet Hastanesi’ne gidiyorum gittiğim doktordan memnunum nasipse doğumum da orda olacak dogumhaneyi gezdim odaları temiz ve tek kişilik özel hastane gibi 👍🏻
Rayray Canım benim komşularım Ankara Bilkent Şehir hastanesinde Dr Ulaş Çalı ile doğum yaptı fe çok memnun kaldılar
incilay06 Rayray sezeryan mı normal miydi doğum acaba bide bilginiz var mı doğumu asistan doktorlar mı ebeler mi yaptırıyor acaba
nazlibuse92 ZeynepDuru17 bende 17 mayıs sezeryan olacam ama özelde olucam. Nasılsın stres kaygı korku var mı? Ben biraz panik haldeyim ilk bebeğim daha hazır değilmişim gibi hissediyorum biandan 😥
Birisi00 Nergislyssa Bende gulhaneye gidiyorum. Dogumumu orda yapicam. Doktorlar ilgili duruyor. Ozellikle Ulaş Hocam. Bugun kontrolum var nisanim da geldi insallah dogumuma girer o
ZeynepDuru17 nazlibuse92 bişey olmaz korkmayın bendede birazcık heycan birazcik korku var ama bastırıyorum devlette olcamm bende 🥹
Nergislyssa Birisi00 benim yengem sancı çekmedi kuzum onun suyu pıhtılı geldiği için hemen sezeryana aldılar