aynenkezoaynen Ebruyi depoların yeterince dolmuştur 9 ay kullandıysan bence ara ver gebelik oluşuncada aktif folat kullan
Mrtbrv Derennn700 ben şuan kullanıyorum folik asit b12 yazıyor keşke içeriği daha güçlü bişey alsaydom