nazel123 Bizim de Eylül sonu Ekim başı 🙊 Oğlum da öyleydi atletlerini kısa kollu alıp geri kalanı kışlık olarak almıştım atleti uzun kollu alınca uzun kollu üstüne uzun kollu giydirmek zor oluyor diye tercih etmedim 🙊 Kızım içinde yavaş yavaş almaya başladım ona da kışlık alıyorum orta kalınlıkta alt üst takımlar aldım bir kaç tane de penye tarzı mevsimlik ince tulumlardan aldım genelde evimiz çok sıcak oluyor altına sadece ince bi içlik giydirip üstüne tulum giydiririm diye düşündüm ☺️ tabi genel olarak aldıklarım orta kalınlık oluyor