Annem zıbınları yine de uzun kollu almamı söyledi ama hem kısa hem uzundan aldım ben. Kıyafetleri de hep uzun kol aldım zaten bebek için sıcak bir hava olmaz Ekim ayı. Battaniyede hem müslin hem orta kalınlıkta aldım şimdilik. İlk hastaneden çıkışta orta kalınlıkta örtülür diye düşündüm evde belki müslin kullanılır. Bu şekildee benim şimdilik aldıklarım🌸💗