Aysedogan229924 öncelikle enfeksiyon kapmamanız bebeğe geçmemesi için önlem alıyolar su gelişini engelleyecek tedavi uyguluyorlar haftası küçükse ciğer geliştirici ilaç yapıyorlar ama genel olarak su gelişini doğumu geciktirici ilaç veriyorlar o yüzden temkinli olmak iyidir ben hep takip ediyordum o yüzden ama yinede net anlayamadım akıntı sandım. Bakın akıntı da olabilir amacım asla sizi panikletmek değil ama en azından bişey yoksa bile içiniz rahat eder strese girmek daha zararlı