Aysedogan229924 Kızlar progestan fitil kullaniorm ıslaklık oluyordu bugün sabah kalktım lavabo ya gittim de havlu kağıt koymuştum nerdeyse hepsi ıslanmıştı napmylM bilmiyorum ilk hamileliğim ve çok korkuyorum su nasıl gelir
YesimAykut Aysedogan229924 progestan da bendede de oluyor telaş olmayın, doktora gidince sıvıya bakıyor doktor size söyler az kalmış vb diye, demediyse sorun yoktur
Freefam Aysedogan229924 doktora gidip bebegin sivisini kontrol ettirin sorun yoksa fitildendir ben de fitil kullaniyorum ama beyaz beyaz puturcuklu akinti yapiyor bende su gibi degil ilac oldugu cok belli oluyor
Aysedogan229924 YesimAykut ne bilim wala çok korkuyorum çok gelince aklım çıkıyor öncede 5 aylık erken doğum yaptım korkuyorum
Aysedogan229924 Cilginanne2bebeli68 rahim ağzı yetmezliği varmış şimdi de serklajliyim korkuyorum o yüzden soruyorum
Fulya1993 Aysedogan229924 merhaba benjm ilk hamileliğimde su bu şekilde sızıntı şeklinde akıntı gibi geldi 24 saat sonra fazla akinca acile gittim ebeler baktı o sızıntı olarak gelen suyummus
Aysedogan229924 Aysedogan229924 nasıl bakıyorlar peki suyunuz oldu nasıl belli oldu kaçıncı haftadaydnz
Fulya1993 Aysedogan229924 gece 1 de geldi sbaah doğum yaptım sızıntı olduğu için enfeksiyon riski olur diye