Ervaelizinannesi Kızlqr hiç belirti yok 39+5olduk ama sanki iki gündür çamaşırım ıslanıyor gibime geliyor akıntı mı fazlalaştı yoksa suyummu sızıyor anlamadım kasılma var bide karnım semsert oluyor ama canımı acıtmıyor ve hemen geçiyor olunca nezman doğacak bu kız ben hiç böyle hayal etmemiştim 🤔🤷♀️ çok sıkıldım beklemekten artık gelsin artık
Mirage06 Ervaelizinannesi 39+1 im benimde durumum ayni iki gundur islaniyorum ama cok da su iciyorum cocuk baski yaptikca kendi kaciyorda olabilir bilemedim bugun kontrolum var heyecanliyim artik yoruldum cok istiyorum
Elsu Ervaelizinannesi dpktorunuza gittiginiz de belirtin lutfen ben de 37 + 2 de ayni sorun vardi enfeksiyinumda vardi akintiidri diye aldiris etmedim meger suyum axalmis sancim acilmam yoktu suni sanciyla dogum yapildi gelen de suyummus. Dikkate alin bence.
ebru23 Ervaelizinannesi eczanede satiliyomus amniyon sivisiysa mavi oluyomus demislerdi ped gibi biseymis heralde
Ervaelizinannesi Mirage06 Ayy valla çok sıkıldım beklemekten benimde konturolüm var bügün inaşşalh hadi doğuma der doktor
Ozlm59 Ervaelizinannesi aynen öyle vallahi. Bizim de pazartesi randevumuz. Tam 40 haftalık oluyoruz. Bakalim ne diyecek doktorumuz. Insallag 41 bekleyelim demez
Ervaelizinannesi Ozlm59 ay inşallah benimde pazartesi 40 tam olacak eve gönderdi pazartesi görüşelim dedi
Mirage06 Ervaelizinannesi bende geldim cok moralim bozuldu :( sali 9 a gel dedi son kez ultrasona giricem 3.900 simdi kilosu 4un ustune cikabilir aliriz dedi
Ozlm59 Ervaelizinannesi ay hadi insallah pazartesi hadi doguma derler de sağlıkla alırız miniklerimizi kucagimiza
Mirage06 Ervaelizinannesi ben gecen hafta 3800 e yakindi zaten simdide 3900 olmus saliya gun verdi sanki 4 olacak mi hemen ayrica olsa ne var cikinca ayni cikmiyoki kilosu normalcok istiyorum hic keyfim yok :(
Ervaelizinannesi Mirage06 valla bende aynıyım normal doğum olsun istiyorum inşallah da normal olur doktor fazla kilo almasın ki çıkışı da var bunun dedi
Ervaelizinannesi Mirage06 yok gün vermedi hafta sonu doğurmazsan pazartesi görüşelim dedi hiç açıklık varmı yokmu bakmadı ben anlamadım bu kontrolden sadece nts baktı bide ulturasyon dan pazartesi görüşürüz dedi eve gönderdi
Mirage06 Ervaelizinannesi banada iste ayni uc gun muhdet veriyorum sali bakayim gel dedi Son kez ultrasona
Ervaelizinannesi Mirage06 offf hayırlısı olsun canım valla benim bir saattir belim çok ağrımaya başladı acaba bu bir işaret olabilir mi🤔
Mirage06 Ervaelizinannesi amin bakalim bnmde eve geldigimden beri kasiklarimda agri var ve kalcama vuruyor agrisii🤨