metemom_ Kızlar iki hafta sonra kontrolüm var şeker yüklemesi yaptıracağım ücretini araştırdım ama bulamadım siz ne kadara yaptırmıştınız 😊
emirtimr1 metemom_ bende 8 inde yaptıracağım ama hiçbir bilgim yok doktorum sadece şeker yüklemesi yapacağım dedi. sanırım 12 den sonra birşey yemek içmeyi kesiyoruz değil mi
Brgulll metemom_ bence devlet Hastanesi’nden randevu bulmaya çalış yoksa boşu boşuna para vermiş olursun özel hastaneye
DEF_ikiprensbirprensesmom metemom_ 10 mayısta medicana da yaptıracağım ama doğum poliçem var para ödemem diye düşünüyorum bakalım
Selinmoon metemom_ Zaten o içeceği hastanenin kantininde alıyorsun tam hatırlamıyorum ama 50 tl varmıydı yok muydu 🤣
Brgulll metemom_ Meyve aromali var biz eczaneden almıştık eşim anlamamis limonlu almıştı çok kötüydü tadı meyveli alırsanız daha iyi olur
cakebabe metemom_ limonlusunu içtim geçen hafta bende çok korkuyodum öyle şeker şeker değildi ağızda tuhaf bi his bırakıyor ama yine iyi eczacıdan limonlusunu iste 50likti benimki pet şişe
yeschef-13 metemom_ bana seçenek sunmuşlardı hastane kendisi veriyor 3 seçenek vardı sanırım ben çilek seçmiştim gayet içiliyor ya soğuk olsa asitli içecek
yeschef-13 metemom_ bana seçenek sunmuşlardı hastane kendisi veriyor 3 seçenek vardı sanırım ben çilek seçmiştim gayet içiliyor ya soğuk olsa asitli içecek
Zseda metemom_ 😂😂 bana hemşireler vermişti. Kantinden ya da eczaneden almamistim. Ama genelde @Selinmoon attığı görseldekini veriyorlar ,onu da begeniyorlar. Ah benim şansıma şekerli su verildi hemde 100luk😃