Gulsum2308 açıkçası ben çok güvenmiyorum mühendisoğlu mudur nedir her kimse. Ayrıca bebeğim hangisinde rahat ediyorsa benim için önemli olan o. Prima da da rahat, sızdırmıyor, rahatsız olmuyor, ve yeğenlerim kuzenlerim, hep primayla büyüdü, okadar kimyasal var ki hayatımızda hepsini seçecek olsak fanusta yaşamak zorundayız.