Gulsum2308 Kızlar ilk etapta ne kadar bez almamız gerekiyor 1 numara? Bir de hangi Marka bez almayı düşünüyorsunuz??
deletedmom734 Gulsum2308 29 günlük bebeğim var şimdiye kadar 2.5 paket sleepy 1 numara kullandık yaklaşık 100 adet yani... sızdırma yapmadı hiç bizde ben çok memnunum
sonsuzmasalim Gulsum2308 bende prima aldım. 1 numaradan 3 paket aldım. 2 tane de 2 numaradan aldım bizimki biraz kilolu göründüğü için😅
Zbyde Gulsum2308 bende sleppy merhaba paketi aldım 2 paket yeterli mi bilemiyorum 😊 ilk etapta bilemiyorum duruma göre alacam devamını
Annem Gulsum2308 kesinlikle sleepy tavsiye ederim, 1 numara bir buyuk paket alinabilir. Neden sleepy dedim bu bez hakkinda arastrma yapilmis ve bebek kullanimina en uygun olanlarindan.bide size tavsiyem instgramda muhendisinoglu diye bi adres var o sayfaya bakin baya memnun kalacksnz.. Orada bebek icin lazim olan tum ürünler incelinip bebege saglik acisindan uygun olanlarin listesi var
Gulsum2308 Eda3460 bende prima düşünüyorum 1 paket 112 li ilk etapta yeterli olur mu sence canım? Bitme en premium care ile normali arasındaki fark ne Sen hangisini aldın
Annem deletedmom734 sleepy bebek sagligu acisindan incelenmiş uygun bi bez tebrik ederim iyi secim olmus
haceryasar deletedmom734 15-17 günde biz 200 bez harcadık valla bizimki emiyor işiyor hayatı böyle geçiyor 😂
Gulsum2308 sonsuzmasalim kaçlı aldın bi paketini canım 😊 bir de premium care ile normali arasındaki ben fark ve var Sen hangisini aldın
Gmzaczngr Bende molfix aldım hepsiburada da 132 tanesi 60 lira. 1 numara (2-5 kg) olanını tercih ettim. Bilerek stok yapmadım, belki bebeğime iyi gelmez diye ama molfix kullananlar genelde memnun kalmış:)
Halvaci Annem sleepy jumbo paket civilde indirimde 1 numaranin içinde 80 adet var 40 tl salı akşam sipariş verdim az once geldi kargom
Sabireeray Annem kesinlikle katılıyorum size yakından takipçisiyim şiddetle tavsiye ediyorum muhendisoglu takip etsinler 🙂
Gulsen1989 Ben 1 paket Prima aldım 1 beden 136 li bide alternatif başka marka alicam 2 ya da 3 beden hangisi daha iyi görmüş olucam
Gulsum2308 Gulsen1989 premium care mi aldın yoksa normal mi ben ikisi arasındaki farkı tam bilemiyorum
Miniksena Gulsen1989 primadan sonra diğer bezler pişik yapıyomuş ama. Tabi her bebeğin cildi farklı ama çok duydum aynı şeyi
sonsuzmasalim Gulsum2308 56 adet var bi pakette ve 1 numarayı premium care 2 numarayı da normal aldım. arasındaki fark ne bende bilmiyorum😅
Hazinem Gulsum2308 bn sleepy aldım 3 paket 1 numara 2 numara 4 tane 3 numara da 3 tane aldım Bnde bunu kullanıcam
Mgyldrmzclk Gulsum2308 aynen canım çünkü en iyisini de alsan bebeğin cildi kabul etmeyince olmuyo maalesef oğlumda öyle olmuştu. Stok yapma aklına yatan bezi al baktın kullanışlı devam edersin. Bez de gün de ortalama 6 7 8 9 adet olarak bebeğine göre değişecektir. Yavrunu güzel günlerde büyüt 🙏🏻♥️
Gulsen1989 Gulsum2308 premium care aldım valla bende arasındaki farkı bilmiyorum 🤣🙄 premium care almış herkes bende o yüzden aldim. Bir de migros un minies bezi ile e Bebek in bezi iyi diye duydum onlardan küçük deneme paleti alcam. Prima gibi diyorlar boş yere para vermeyelim
Arzymn Gulsum2308 ben 2 paket 1 numara almıştım 124 lüydü biri, 2 side bitti. Oğlum 57 günlük 3. 2 numara paketimizi aldık.Prima premium care kullanıyoruz, çok memnunum, diğerlerini denemedim bişey diyemiyorum
Gulsum2308 Arzymn bende 2 paket san yeterli olucak sanırım, premium care almayı düşünüyorum ama normal primayla arasındaki fark ney bilmiyorum
Arzymn Gulsum2308 premium care daha ince ve daha emici, dokusu da daha yumuşak, Sulu kaka yaptıkları için hemen emiyor o ıslaklığı ve sadece pütür kalıyor bezde. Dediğim gibi diğerlerini denemedim ama bunu çok sevdim, denemeyi düşünmüyorum