Zynp-ela6 ben yaptırdım 1 ayı geçti. Diş doktorum kadın doğumdan kendi doktorumdan izin almamı gerektiğini belirtti oraya gidip doktor imzası ile onay alıp röntgen çekimi yaptırıldı lakin hamile olduğunuzu kesinlikle belirtin kurşun yelek giydiriyorlar bu da radyasyonu yayıyor üzerinizden. ❤️