Ben şu an 20 haftalığım. 14. Haftadan sonra dişçiye gittim. Bir tane kanal tedavisi yaptı, diğerinin işlemi daha sürüyor. Doktoruma da sordum bir sorun olmadığını söyledi. Genelde ilk 3 ay riskli oluyor galiba. Diş Doktoruma da hamile olduğumu söyledim ona göre gerek duymazsa uyuşturucu iğne yapmayacağını, dozunu az tutacağını söyledi ama bir kez iğne de yaptı. Çok şükür hiçbir sorun olmadı. Yarın yine gideceğim ağrım var eğer gerek olursa kanalı yeniden temizleyecek. Diş ağrısının ne kadar kötü olduğunu biliyorum ben de 1 haftaya kadar gidemedim her gün çektim. Bence doktorunuzla danışın ilk üç ay tamamlandıktan sonra izin verebilir. Sadece hamileyken diş çekmiyorlar ama tedavide bir sorun görülmüyor.