Selinmoon Merhabalar . Yarın tam 32 haftalık olacağız bugün bebeği sürekli vajinada hissettim bir şeyler yapıyor canımı acıtıyor normal mi ? Yaşayan var mı ? Baskı yaptıkça idrarım da artıyor , hiç durmuyor hareketli .
beyazkalp Selinmoon çok normal aşkım bende yaşıyorum aynısını 32+3 benim de kendini hazırlıyor diyelim 😊
Nur3955 Selinmoon bende aynı durumu yaşadım benim bebiş altta olduğu için çok rahatsız eder demişti progeston fıtıl kullanıyorum geceleri gecen gun bel agrısı ve adet agrısı gibi agrılarım başladı dr rahim uzunluğuna baktı gerekli gorurse nst sokuyor yada alttan bakıyor böyle sanki alttan pıt diye çıkıcak gibi oluyor tam o noktada hareket baskı hissediyorum iğne batması gibi
Minnnosanne beyazkalp canım bebeğin kiloları ne bende 30 haftayım şuan merak ettim hasteneye gittcem önden biliyim aralığı kaç olmalı
Selinmoon Nur3955 Çoğu Zaman yukarıda ama bugün acayip aşağıdaydı benim normaldi her şey ne oldu bir an da anlamadım . Bebek başaşağı döndüğü için mi oldu yoksa
sunashn50 Selinmoon 31+3 bende de genelde ayakları aşağı tarafta olduğu zaman çok canımı acıtıyor idrarda çoğalma oluyor başı asagida oldugu zamanda mide yanması çoğalıyor gayet normaldir 😁♥️
Selinmoon sunashn50 Haha normaldir muhakkak çünkü çoğu kişi aynı şeyleri söylemiş 🤣 ama insan korkuyor 😬
Nur3955 Selinmoon benim 20li haftalardan sonra hep kafası aşağıda bide 4cü olduğu için mi bilmiyorum kasıklarımda hep dönünce kafası aşağı baskı yapar doğum için hazırlık yapıyor bebek şuan bile belde agrım var ama yalancı sancılar yaşıyorum 5 hafta daha dursa yeter benim için inş zamanında doğar bebişlerimiz
Eko93 Selinmoon 32+3 um bende. Özellikle dediğiniz şey yürürken oluyor bende. Baskı yapıyor ve idrarim da geliyor. Normal bence. Kafası aşağıda mi?
Fiigeenn Selinmoon bizde 32+2 deyiz . Bende de regl ağrısı gibi kasıklarda veya rahimde ağrılar oluyo. Sordum normalmis . İlerleyen haftalarda daha da articakmis. Ve hareket azlığımiz var sizde de var mı acaba