birmucize1 35+1 haftalığız 7 haziran diyordu doktorum ama mayıs sonu haziran başı beklicez dedi neden öyle dedi anlamadım ilk kızım geç doğdu 42 haftalık geldi bu kızımda geç gelir 7 hazirandan sonra gelir diyorum ama doktorum mayıs sonuda gelebilir dedi bakalım mayıs annesi mi haziran annesi mi olcam🤗