Yaseminaydn123 bol bol dinlene dinlene Sağ sütünü üzülme inan ki öyle güzel bakıyorlar ki ablaları o kadar disiplinli bakıyor lar ki ben şahit oldum 15 günden fazla yoğun bakımda Yusuf bebek vardı O kadar merhametli bakıyorlar ki gazını En doğru şekilde çıkartıyor lar sütünü saati saatine içiriyorlar. Banyo bile yapıyorlar Onları orda havuz kuruyorlar altlarına sıcak su ile yıkıyorlar mis gibi