Yaseminaydn123 oğlumda 17 gün yatmıştı korona zamanı hiç emzirmeye bile almadılar Beni de. çok zordu ama gelecek evin var ya mis gibi süt kokacak böyle güzel bir koku yok 😊 Sen bol bol süt sağ , bol bol. Dinlen şimdi nasıl Ne. İçin şuan tutuluyor. Dediler. 1 hafta olmuş antibiyotik tedavisi uygulanıyor sa. İki güne gelmiş kavuşmuş olursunuz (bugün hafta sonu ya o bakımdan zaten çıkış yapılmaz ) kilosu düşük ise 2000 kg fen sonra kontrol lü veriliyor Solunum sıkıntısı ise düzelince uyumlu olursa oda veriliyor zaten bir kaç güne içini ferah tut inşallah yarın sabah arayıp gel bebeğini emzir derler ertesi günde alın derler 33+3te doğdu demişsin +1hafta 34+3 te şuan biraz daha büyüsün minnoş kilosu da 2000 yi geçikse yakındır kuzum korkma