FyA yeni-annelik yeni-annelik tetanozuda sorun ikisinide sorun tetanoz önemli diyolar 1 tane bile olsan yetermiş ameliyat içinn
cerend2024 yeni-annelik Tetanoz için aile hekimliğinden de aramış olmaları lazımdı aslında. Orası sizin bilgilerinizi takip ediyor bu süreçte ve doğum sonrasında. Bebeğin aşıları için bile orada takip yapılıyormuş
Sadeceanne2 FyA genelde ağrın olunca yazıyor doktor mesela benim kalçam tutuluyordu bunu belirttim o yüzden verdi verirkende ben söylemeden kaslarında ağrı. Oluyor mu. Bacaklarında dedi ben kalçamda var diyin yazdı
Busus FyA devlete gidiyordum bana hiç ilaç vermediler özele gittim kramplarım olduğunu söyledim öyle magnezyum verdiler vermedilerse de maden suyu iç
Pinkk444 Benim de bacak kramplarım olunca yazdı doktor yeni kullanmaya başlıyorum 15 haftalık benimkide
sryy Kullaniciadi123 haber ederiö canım perş kontrolum var benim 39 u beklemeyecekler gibi bu hafta belki dogumu baslatırlar
Hamisbayan FyA öncelikle ilaç alerji testi yaptırın ben yandım bu konuda magnezyuma alerjim varmış haftalarca kullandım karaciğer değerlerim tavan yapmış ve yüksek tansiyon çıktı 34. Haftada acil sezeryana alındım ameliyatta farkedilmiş magnezyum taktılarında vücudum reaksiyon göstermiş çıkarmışlar hemen serumu zaten zorlu bir ameliyattı 6 gün hastanede kaldım hamileliğimi mahvetti o ilaç
Meneksem FyA bankada 28-29 gibi yazdı doktor yan etki yapıp kusturduğu için bıraktım doktorumda dayanabiliyorsan çok ağrın yoksa kullanmana gerek yok dedi hamdolsun bende içmedim
yeschef-13 Fatma-Zehra-gunes- Magnezyum eksikliği sadece size zorluk çıkartır ağrılar kramplar onun dışında bir sorun olmaz,magnezyum depolanmıyor o yüzden kullandıkça etkisini görürsünüz
Kullaniciadi123 sryy kilosu normale dönebilir diye biliyorum beni. 29.haftamda işlerden gidiyordu 30 hafta gözüküyordu bu ay gittim normale dönmüş senin kesin donmezmi acaba
sryy Kullaniciadi123 yok dönmedi canım kafa boyutu normale döndü ama kilosu hala ömden gidiyo perşembe gğnü kontrolum var doktor netleştircsz dedi ama snaki doguma alcaklar gibi bi hissediyorum
Havva2626 biranne__ Bence gereksiz değil, ben ağrı kramp olmadan kullanmıştım hamileliğimin başından beri kullanıyorum, 36 haftalığım halada kullanıyorum, bu zamana kadar hiç bir ağrı sızı sancı çekmedim, sancı nedir bilmiyorum.
Yasemincee26 FyA ben 28 yada 29 haftalıkken kendim istemiştim o da bir gün magnezyum bir gün calsiyum kullan diyerek ikisinden de yazmıştı özele gidiyorum bu arada unutmuş olabilir doktor hatırlatmakta yarar var özellikle magnezyum çok iyi geliyor