Betul-97 Damla 3 aylıktım bebek arabası almıştık internetten 14 şubatta teslim ettiler eşimi arayıp sevgililer günü hediyen çok güzel teşekkür ederim demiştim😊😊 Arabayı kurup eşimin işten gelmesini beklemiştim çok mutlu ve heyecanlıydık şimdi 6 aylık oldum hala arabası var daha bir şey almadık😁😁
durusuuu Korbell Çöp Kovası almıştım. Bununla başlanır mı derseniz indirimdeydi bi yerden başlayayım dedim ve aldım😂
momofsusam Dagdelen ben de bayıldım cidden eve gelsin de patikleri seveyim diye bekliyorum 🤣 Instagramdan tontirik.tr diye Bi sayfadan aldım, trendyolda da var aynı sayfa ama orda daha pahaliydi, aynı gün kargoladilar😇 #reklam 🤪🤣
Zuleyha_18 Damla ilk çocuğum da ayakkabı ve zıbın almıştım daha hamile değildim bile 😅 şuan bir çöp bile almadım 21 haftalık hamileyim almayı da düşünmüyorum açıkçası cinsiyetler aynı 🫣
-SerDam- Damla Daha hamile değildim 2 tane müslin battaniye we 10 lu müslin ağız mendili almıştım şimdi 24+6 haftalik ikizlere hamileyim🥰
Altunkaya_44 Damla benimde ilk aldığım şey philips avent biberon ve emzik ti 23+6 halada tek onlar var daha başlamadım alışverişe
esra_1824 Damla cinsiyetini çok öğrenmeden kızımla çok heveslendik bişey alalım dye hem kız hem erkek giyer diye kırmızılı grili bı alt üst takım aldık hiç farkında olmadan kurdelasi varmış üstünde eşim kizmi olacak yine dye heyecanlandi bende yok yok oylesine aldık daha cinsiyeti belli olmadı dedim ki geçen kontrolüm de kızım olacagini öğrendim hep biseyler sana mesaj veriyor gbi aslinda farketmiyoruz elim bilmeden kız kıyafetlerine gitmiş… Bı prenses büyüttüm 6 yaşında şimdi bir prensesim daha olacak çok güzel bi duygu…
gizemvatanseverbal Damla Ben bebeğimin müjdesini anneme verirken x bir markanın ayakkabılarını almıştım. Annemde buna karşılık bebeği öğrendiğinde hemen pembe ve mavi iç çamaşırı takımı almıştı. Bebek donanarak büyür diye, bizde adettir. ☺️