Canım benim okuduğum kadarıyla senin haftan zaten daha başlarda çok da acele etmene gerek yok akışa bırak kendini vücudun zaten sana yol gösterecek iç güdüsel olarak yapacaksın bazı hareketleri. Benim daha yeni arkadaşım aynı 36 da bir cm açılması vardı , 40 da nişanı geldi ama 41 da doğurdu. Doktorunla iletişim halinde kal. Bak pazartesiye kalmaz gelir demiş zaten. Bebito içeride kaldığı sürece onun için çok faydalı bir gelişim olacak seni de anlıyorum bunaldın iyice ama biraz daha dayan derim Rabbim kolaylıklar versin hayırla sağlıkla güzellikle kucağına al inşallah♥️