Kızlar progestan dışında depot iğne mi vuruldunuz yoksa progestan iğne mi? Benim de on gün önce yogun kanamam oldu. Suan progestan hap kullanıyorum günde iki tane. Depot iğne vurdular bir tane de sonra vurulmam icin verdi doktor. Anlamadığım su kimisi doğuma kadar kullanıyor kimisi belli hafta galiba. Doktor kanamanın yani lekelemenin durduğu on günden sonra progestanı da bırak dedi. 14+5 olduk. Yorumlarınızı bekliyorum tereddüt ettim acıkcası eksik mi tedavim diye.