Bende 5+5 te yaşadım kanama geldi acile gittik koşarak çok korktum Bebek iyi dedi doktor şok oldum bir gün önce kendimi çok yormuştum ondan oldu sanırım 12 haftaya kadar progestan verdi doktor günde iki kere kullanıyorum lekelenmelerim yeni yeni azaldı kahverengi şeklinde geldi hep şuan 7+5 deyiz içini ferah tut 🙏🏻🙏🏻