numix ben ilk hamileliğimde 6 ay iğne ilaç kullandım kanamam devam etti ama aynı seninki gibi sildikce geldi vs şuan 4 yaşında hiç birşey olmadı şükür. Şimdi yine hamileyim 7 haftalık dün ağrım vardı acile gittim kese etrafında kanama oluşmuş dedi herşey olacağına varıyor korkmakta haklısın ama başka şeyler düşün ki bebişin de strese girmesin geçer inşallah bir sıkıntı olmadan doğduğu günü de duyarız