1 saat önce kanamam oldu lavaboya gittiğimde farkettim ve sildikçe peçeteye geldi. Hemen acile gittim alttan muayene etti doktor progestan iğne ve fitil verdi. Ama o kadar korkttum ki ağlamaktan bir hal oldum bebeğime bir şey olacak diye😔 doktor kese etrafında kanama yok bebek sağlıklı dedi. Ama hala çok korkuyorum lütfen bir şeyler diyin normal mi bunlar 😔