Beyin cerrahisine gittim yapabileceğimiz hiçbir şey yok doğuma kadar çekeceksin dedi fizik tedavi uzmanına da gittim ters bir hareket yapmış olmamdan dolayı olabilir dedi o da parol verdi bunların hepsini devlet hastanesinde söylediler daha sonra özeldeki kendi kadın doğum doktoruma gittiğimde bunları önerdi bana ve inanın soğuk kompleksin çok faydasını görüyorum günde 2 kere hala yapıyorum iyi ki de yapıyorum ve iki gündür parol da kullanmıyorum