Bende progestanı fitil olarak kullanıyordm son 1 haftadır ağızdan almaya başladım doktora danışarak tabi mide bulantısı olmazsa iç dedi içtiğim günden beri birden bire ayakta duramama hiç bir yerim tutmuyor gibi oluyorum yürümekte zorlanıyorum sanki bayılacak gibi oluyorum, internetten baktım yan etki yapabilirmiş doğru mudur bebeğe bi zararı olur mu