Arkadaşlar 35 haftama yeni girdim 1 haftadır ağızdan aliyodum ama asiri yan etkileri oldu kasilmalarimi önlemek için verdi doktorum ama bugun ilacı elimde var diye yazmamış eczaneye gittiğimde sadece mide surubunu yazmis fitil olarak al demişti bu içtiğimiz ilac değil mi küçük yuvarlak olan bide fitil olarak aldığımızda yan etkisi oluyo mu tecrübeli annelerimiz yardımcı olursanız sevinirim bi emin olamadim