Senmsii hayırlı olsun inşallah, sağlıkla alın kucağınıza😍 ilk zamanlar alışma süreci elbette zor olabiliyor ama bu bebeğin ve sizin mizacınıza bağlı sonrasında bütünüyle olmasa da eski hayatınıza dönüyorsunuz sadece canınız yanınızda oluyor 🙈 ben çocuğumu seste uyumaya veya işte gezmeye falan alıştırmıştım, yok 40 çıksın, yok üşür falan dinlemeden tedbirimi alıp ne yapcaksam yapmıştım😅 nasipse bu sefer yine öyle olacak mecburiyetten tabi 4 yaşında bir oğlum var, bebişle ilgileniyorum diye onun zamanından çalmak istemiyorum o yüzden ikiye bölüncem bi süre, Rabbim kolaylık versin, her türlüsü başı zor ama devamı mis gibi oluyor. Size şunu söyleyebilirim ama zorlandığınızda güvendiğiniz kişilere bunu söyleyin, yardım istemekten çekinmeyin. Anneyiz ama aynı zamanda insanız, bana ailemin ve eşimin desteği çok oldu o yüzden çok şükür çok zorlanmadım ilk bebeğimde, darısı bu bebeğime inşallah 🥹