Evhamlianne Alışverişe başladınız mı??? Uzun kollu mu alıyorsunuz yoksa yazlık şeyler mi? Kafam çok karışık🤯🫨
Alparslanmom__ Evhamlianne ben temmuz sonu Ağustos başı dedi doktorumuz şimdilik hayrlısi bakalım ben hem uzun hem yarım kollu atletler falan aldm karışık erkek çocuğu olduğu için çok sıcaklarsa gidişata göre giydirecem yeni doğan olduğu için ilk başlarda kısa kollu giydirilmez dye biliyorum
Enesinn_annesiii Evhamlianne benim 2. Doğumum olucak ilk oğluşum 2 kasımda doğmasına rağmen boyun altı koltuk altı pişik oluyordu sürekli bu oğluşum da temmuzda dogucak olduğunca ince veya müslin takım ve 0 kol zıbın alıcam büyük ihtimal üşümez ama serin olursa da baddaniye ile desteklerim diye düşündüm zaten abisinin küçüklük elbiseleri de var 2 defa kız 2 defa erkek dendiği için randevu gününü bekliyorum alışverişe öyle basliycam henüz hiç bişey almadım🤭
Evhamlianne Alparslanmom__ işte bende ondan emin olamadım, benim bir de ikinci yavruşum ama unutmuşum hep 😅
Alparslanmom__ Ben 3 ayimdan beri yavaş yavaş alıyorum bebeğimin eksiklerini halada alıyorum sanki eksik bitmiyor gibi geliyor😀
Alparslanmom__ Evhamlianne aynen 0.3 ay çok almadım genelde 3 6 ay falan aldm arkadsmsa verdi sağolsun
Alparslanmom__ Evhamlianne unuttuğumuz bişey varsada eksik çıktıkça alınır artk sağlıkla dogsunlarda inşallah bebişler🙏🫄😊
Gulcin-2001 Temmuz 20 görünüyor kıyafetlerini aldım çoğunlukla uzun kollu aldım kısa aldım hastane çıkışı aldım odasının hazırlıkları yapılacak kıyafetler yıkanıp yerleştirilecek bir tek kendi ihtiyaçlarım kaldı lohusa pijaması filan o tip şeyleri alacağım😊
Senmsii Evhamlianne Bende tüm hazırlıkları bitirdim. 1-3 ay için hep yazlık aldım sonrais için uzun kollu tercih ettim. Hem heyecanlıyım hemde korkuyorum sizde de var mı :)
Afrasevde Evhamlianne ben çoğunlukla müslin kumaş yazlık aldım pişmesin cocugum🥹 çok ürün almadım çünkü zaten çevreden çok hediye geliyor onuda göz önünde bulundurun🌝 Allah hepimize aldıklarımızı sağlıkla giydirmeyi nasip etsin kızlarım🩷