meeese Ozturks değişebilir ama genelde değişmiyor. Benim ilkinde de 30. Haftalar gibi baş aşağı idi hiç dönmedi. Şimdi ikincide de aynı 32. Haftadayiz. Bebek büyüdükçe dönme alanı kısıtlanıyor.
Ozturks BabyAta aaa ben de yeni hastalık atlattım öksürdüm falan. Ağır iş spor falan yapmam zaten son düzlükteyiz aman dikkat etmek lazım :) sağ salim gelsinler de gerisi boş :)
Ozturks Aliye35 hahahah :) bi doktordan da geçenlerde izlemiştim kafaları artık büyük olduğu için dönmeleri zorlaşıyomuş o yüzden orda kalır diyordu inşallah öyle olur :)) sağolun😘