Kızlar selam biz geçen gün kontrole gittik 33.haftamız doktorumuz kafası aşağı dönmüş herşey çok güzel dedi (bir maşallahınızı alırız :) ) ancak ilk gebeliğim olduğundan acemiyim sonraki haftalarda bu durumun değişme olasılığı var mı? Kayınvalidem daha çok değişir o falan diyo doktora sormak da aklıma gelmedi o an açıkcası. Ne dersiniz?