GuzelMelegimm ben de oğluma toplu satış yapan satıcılardan almıştım çok uyguna bir sürü eşyası olmuştu bir de çok küçükken kıyafet sürekli değiştiriliyor kimse de görmediğinden önemsemedim ama şimdi 1.5 yaşında ve kendi zevkime göre doya doya alabiliyorum 😂 şimdiki bebeğimde de öyle yapıcam dolaptan alıcam yine