myangelson Geçmiş olsun başınız sağolsun.Sizi korkutmak istemem Eğitim Araştırma Hastanesinde kadın polikliniğinden perinatoloji bölümüne yönlendirilmiştim üstelik acil olarak fakat 2 saat sonrasında muayeneye girebildim üstelik muayene bile edilmeden geçmiş olsun deyip çıkardılar. Sonrasında da hep problem yaşadım.Kendileri muayene saati ve tarihi veriyorlar fakat gidince tekrar sıra almanız gerekiyor 9:30 randevuma 14:00 da girince verdikleri randevunun anlamsız olduğunu anlıyorsun😕 ve bu sürekli devam etti aynı şekilde. En son detaylı ultrason tarihi ve saati verip detaylı ultrason zamanının geçmesiyle son buldu. Verdikleri tarihte detaylı ultrason için geç kalınmış oluyormuş meğerse o yüzden detaylı ultrason yaptırmamıştım ben maalesef ki bunu da yanlış tarih vermişiz diyerek geçiştirdiler. Gördüğüm mağduriyet maalesef son bulmadı hiç. İçinizi karartmak veya etkilemek istemem belki memnun kalanlarda vardır fakat temkinli gitmenizde fayda var. O yüzden asla güvenip da doğum için düşünemiyorum her ihtimale karşı bir özel hastanesinden doktor araştırmanızı da tavsiye ederim öneri de verebilirim 🙏🏻❤️ Sağlıkla ve güzellikle gelsin Rabbim kavuştursun bebeğinize sizi inşallah 🙏🏻